Kaip aprengti savo reklamą?

pagal | 2020 27 sausio

Sparti globalizacija, stiprėjanti konkurencija ir inovatyvių idėjų įgyvendinimo būtinybė yra svarbūs veiksniai, kurie užtikrina organizacijų tobulėjimą, vystymąsį bei konkurencingumą. Efektyvi, kokybiška ir tiksli komunikacija yra labai svarbi kiekvienai organizacijai, nepriklausomai nuo jos dydžio. Kasdien milžiniški reklamos srautai pasiekia vartotoją per interneto, televizijos, lauko, radijo, spaudos bei kito pobūdžio reklamos kanalus. Nors reklamos pasaulyje stebime pokyčius, kurie paveikė tokias priemones kaip spauda ar televizija, užleidusias pozicijas internetinei reklamai, vienos tradicinės reklamos srities populiarumas išliko toks pats – tai reklama ant tekstilės.

Kaip tinkamai pasirinkti spaudos tipą?

ŠILKOGRAFIJA

Įmonės UAB „Trėlė“ atstovai, turintys ilgametę patirtį reklamos paslaugų teikimo srityje, pataria, kad pirmiausia reikėtų labai gerai apgalvoti, kokiomis aplinkybėmis ir sąlygomis bus dėvimas reklaminis drabužis. Nuolat vykdomos inovacijos, naudojama pažangesnė tekstilė, taip pat nauji spaudos būdai, leidžia sukurti ant tekstilės ne tik vaizdą, bet ir pojūtį. Tie, kurie retai susiduria su spauda ant tekstilės, pritrūkę žinių suskumba rinktis tradicinius spaudos būdus, tokius kaip: siuvinėjimą, termo plėvelės užnešimas karštu presu ar lipduką. Panorusiems sukurti įmantresnį, ilgaamžį reklaminį gaminį, UAB „Trėlė“ atstovai trumpai pristatė spaudos būdus, padėsiančius tai įgyvendinti.

Tiesioginė spauda. Grafinis vaizdas tiesiogiai užnešamas ant audinio paviršiaus. Šiuo spaudos būdu, naudojant papildomus cheminių ir fizikinių savybių turinčius dažus, galima išgauti unikalius šviečiančius tamsoje, iškilius, spalvotus spaudus.

3

Rastrinė spauda. Spaudui išgauti naudojamos 4 spalvos (CMYK). Keičiant šių spalvų intensyvumą yra išgaunamos visos įmanomos spalvos. Šis būdas ypač tinkamas daugiaspalviui marginimui (nuotraukoms, piešiniams).

1 horizantaliai

Puff efektas – tai dekoravimo būdas, kuriam sukurti naudojami dažai su specialiais priedais padedančiais išgauti iškilų 3D vaizdą.

4

Dažų „užauginimas“/gumos efektas. Šis būdas naudojamas išgauti unikalius spaudus. Ant paviršiaus dedami 5 dažų sluoksniai ir daugiau, prieš tai kiekvieną sluoksnį išdžiovinant. Tokiu būdu sukuriamas įvairaus storio reljefas.

Kaip „susikalbėti“ su reklamos gamybos profesionalais?

Dažnai pasitaiko atvejų, kad kalbant ta pačia kalba nepavyksta susikalbėti. Reklamos pasaulyje egzistuoja labai nesudėtingos taisyklės, kurias įsidėmėjus sutaupysite laiką ir sveikatą. Norint išvengti nesusipratimų, prieš skambinant ar rašant el. laišką su užklausa reikėtų įsidėmėti, kad jūs būsite paklausti apie gamybos terminą, apytikrį drabužio modelį ir spalvą. Jeigu planuojate dėti savo įmonės firminį ženklą, užrašą ar kitokią spaudą, kainą galėsite sužinoti tik atsiuntę jo pavyzdį. Taip pat, prieš klausiant kainų, reikėtų apgalvoti apie planuojamą užsakymo kiekį. Trumpas pasiruošimas gali sutaupyti ne tik jūsų laiką, bet ir padės išvengti nesusikalbėjimo bei klaidų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *