Kaip sulieknėti iki vasaros. Trenerio patarimai

lieknejimas-535128099c31a

Atėjus pavasariui dažnas žmogus susirūpina savo sveikata, vitaminų atsargų papildymu ir svoriu. Daugeliui problemas kelia per žiemą priaugti kilogramai, kurie netinka nei prie vasarinės suknelės, nei suteikia džiaugsmo žiūrint į veidrodį. Visi, kurie susiduria su svorio problemomis, ieško būdo kaip sulieknėti ir išsaugoti svorį ilgam, kad nesusidurti su jo-jo efektu, kai  svoris grįžta su kaupu.

Taigi ką daryti, kad nepageidaujami kilogramai dingtų ir nebegrįžtų? Į mums rūpimus klausimus atsako asmeninis sporto treneris, kinezeterapeutas, Lietuvos taurės laimėtojas Adolis Mikelionis.

Kokia, jūsų manymu, veiksmingiausia priemonė svoriui mažinti?

Pirmiausia norėčiau pabrėžti, kad svarbu mažinti ne svorį, o tik riebalinį audinį, todėl mityba čia labai svarbi. Remiantis savo patirtimi, galiu teigti, kad sveika, tinkama mityba sudaro 70 proc. rezultato, likusią dalį stipriai lemia fizinis aktyvumas (treniruotės).

Sakote, kad maistas daro didesnę įtaką nei sportas. Ko rekomenduotumėte atsisakyti iš maisto produktų? Ką įtraukti į mitybos racioną?

Yra sakoma, kad ką valgai, taip ir atrodai. Tad siūlau rinktis daugiau vištienos, kalakutienos, žuvies ir daržovių. Angliavandeniai taip pat svarbi mgym-1itybos raciono dalis, tiesiog reikėtų rinktis, tarkime, ryžius, soras vietoje bulvių ar makaronų. Siūlyčiau atsisakyti pieno ir jo produktų, nes daugumos žmonių organizmas nesugeba virškinti laktozės (pieno cukraus), todėl žarnyne prasideda pūvimo procesai, kurie lemia sulėtėjusią medžiagų apykaitą ir net prastą savijautą. Tad suformuoti puikią figūrą prieš vasarą reikėtų sporto salėje, bet tam, kad ją visiškai atskleisti, prireiks pastangų virtuvėje.

Kokius pratimus patartumėte daryti, kad pagražinti kūno linijas ir atsikratyti antsvorio? Veiksmingesni kardio pratimai ar geriau sportuoti ant treniruoklių?

Šventai tikiu, kad merginoms pirmas ir svarbiausias pratimas yra pritūpimai. Jie puikiai suformuoja šlaunis, o svarbiausia, tinkamai apkrauna sėdmenis, juos stangrina, pakelia ir užriečia. Raginčiau visas merginas ir moteris nebijoti paimti svarmenis į rankas ir susikaupti sunkiam darbui sporto salėje. Jūsų užpakaliukai jums vėliau padėkos. Kardio pratimai (bėgimo takelis, dviratis ir t.t.) tinkami riebalinio sluoksnio mažinimui, tačiau jie stipriai kerta ir per raumenis, todėl gerų kūno linijų vien su kardio pratimais nesitikėkite. Derinant sportą treniruoklių salėje su kardio pratimais, gausime puikią formulę tobulai figūrai.

Kokias klaidas sportuojant dažniausiai daro žmonės?

Dauguma pradedančiųjų ir ne tik dažniausiai neturi vizijos, ką konkreti sporto rūšis daro jų kūnams. Jie nesupranta, koks bus galutinis rezultatas. Daug merginų vietoje sveikos mitybos renkasi badavimą ir daug kardio pratimų, tačiau rezultatas – sukritusi figūra, o apie riestą užpakaliuką lieka tik pasvajoti. Manau, kad šalia kiekvieno žmogaus turi būti kompetetingas treneris, kuris padėtų sudėlioti vizijas į vietas, surastų teisingą kelią į norimą rezultatą.

Ką patartumėte žmonėms, kurie neturi valios arba nemėgsta sporto?

Tokiems žmonėms patarčiau pagalvoti apie savo lūkesčius. Nes tikėtis, kad atsiras stebuklinga plieknejimasiliulė – bergzdžias reikalas. Rezultatai savaime neatsiras, reikia tik rasti būdą save motyvuoti. Motyvacija sporte, kaip ir bet kurioje gyvenimo srityje – svarbiausias dalykas. Su gera motyvacija, manau, nieko nėra neįmanomo. Reikėtų tvirtai nuspręsti pradėti, o pradžią patikėti savo srities profesionalui, kuris plačiai atsakys į visus rūpimus klausimus ir suteiks pakankamą motyvaciją. Svarbiausias yra pirmas, teisingai, tvirtas žingsnis, o paskui žingsnis po žingsnio tikslo link.

 

Taigi, nors svorį numesti norime visi, kuriuos kankina keli papildomai kilogramai, svarbiausia yra pamilti save tokius, kokie esame, ir tada nesunkiai rasime motyvaciją sportuoti bei numesime visą antsvorį, o tada jausimės puikiai.

Komentarai
Pasidalinkite
About Jauti.lt
Tinklaraštis jaunimui.